11o Γυμνάσιο
Ηρακλείου Κρήτης

Είσοδος μελών

Τηλεκπαίδευση

webexmeetings

Επισκέπτες online...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 5 επισκέπτες και κανένα μέλος

Erasmus+




Το 11ο γυμνάσιο Ηρακλείου βρέθηκε στην 4η θέση στην κατάταξη ανάμεσα σε 31 σχολεία πανελλαδικά που συμμετείχαν με τις εργασίες τους για την οικολογική μετακινηση στην εκστρατεία EcoMobility! Η ομάδα μας αποτελούμενη από τους μαθητές της Γ?τάξης Καραγιαννακη Γιώργο, Μπελενιώτη Αμαλία, Παπαδοσπυριδακη Γιώργο, Σολλάκου Παλόμα, Τσαφαντάκη Ιωάννα, Χασουράκη Ειρήνη, και τις εκπαιδευτικούς Χρηστάκη Κλειώ (Eικαστικών) & Κυδωνιέως Κυριακή (Αγγλικής γλώσσας)
απέσπασε επίσης και το 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ!!!!!
Τα παιδιά θα φιλοξενηθούν το καλοκαίρι για μία εβδομάδα στο Ecocamp στα Καλάβρυτα!!!

 

Συνημμένα αρχεία:
Download this file (ecomobility FINAL.pdf)ecomobility FINAL.pdf3360 kB



lisavon1

 

Την φετινή σχολική χρονιά (2018-2019) το σχολείο μας υλοποιεί πρόγραμμα ERASMUS+ KA1 Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων που αφορά στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, με τίτλο «Εκπαίδευση για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς». Στο πλαίσιο του προγράμματος, το οποίο περιλαμβάνει επτά κινητικότητες σε ισάριθμα επιμορφωτικά σεμινάρια, η εκπαιδευτικός (κλάδου ΠΕ03) Τσαπάκη Ελένη συμμετείχε στο εκπαιδευτικό σεμινάριο «ICTasatoolforInterculturalandmediaeducation» που πραγματοποιήθηκε στη Λισσαβώνα-Πορτογαλία από 25/2/2019 έως 1/32019. Στόχος του σεμιναρίου ήταν η ανάπτυξη καλών πρακτικών με τη χρήση ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία γενικότερα και ειδικότερα ως εργαλείο του συμπεριληπτικού σχολείου. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.cref.pt/indexi-1.html

Δεδομένου ότι, στην σύγχρονη εποχή, το φαινόμενο της μετανάστευσης και της παγκοσμιοποίησης προκάλεσε μεγάλες δημογραφικές αλλαγές στη σύσταση των τοπικών κοινωνιών, το σχολικό περιβάλλον ως μικρογραφία της κοινωνίας, έχει αποκτήσει ένα ποικιλόμορφο χαρακτήρα, καθώς αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών προερχόμενων από οικογένειες μεταναστών και ως εκ τούτου, το σύγχρονο σχολείο χαρακτηρίζεται από πολυμορφία και πολυπολιτισμικότητα. Υπό το πρίσμα αυτής της αλλαγής της σύνθεσης του μαθητικού πληθυσμού, αυξάνονται οι «απαιτήσεις» της κοινωνίας από τον εκπαιδευτικό, ο οποίος καλείται να διαδραματίσει έναν πολυδιάστατο ρόλο. Η διδασκαλία στις πολυγλωσσικές τάξεις είναι πολύπλοκη και οι εκπαιδευτικοί καλούνται να εξισορροπούν τις διαφορετικές ανάγκες που προκύπτουν. Έτσι, απαιτείται από εμάς να είμαστε διαπολιτισμικά ικανοί, να αναγνωρίζουμε και να αποδεχόμαστε την πολιτισμική ετερότητα όλων ανεξαιρέτως των μαθητών μας και να υιοθετούμε άρτιες διαπολιτισμικές πρακτικές διδασκαλίας. Κοινή επιδίωξη της Διεύθυνσης και του Συλλόγου Διδασκόντων του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου με απότοκο να μπορούμε να εφαρμόζουμε και να προωθούμε στην πράξη τις αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, με απώτερο σκοπό την εκπαιδευτική ισότητα των «διαφορετικών» μαθητών μας.

  Μετά το πέρας του προγράμματος, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η κ. Τσαπάκη, "οι 52 συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί, προερχόμενοι από διαφορετικές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέσα σε ένα ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης απόκτησαν ψηφιακές ικανότητες και εξοικειώθηκαν με μεθόδους χρήσης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση (όπως Cloud computing, virtual pen, google drive,padlet, animoto,?). Επιπρόσθετα, ανέπτυξαν κοινωνικοπολιτισμικές δεξιότητες, ικανότητες κριτικής σκέψης και τεκμηρίωσης μέσω επιχειρημάτων, ικανότητες λήψης απόφασης και σχεδιασμού μαθημάτων με βάση έναν αποτελεσματικό τρόπο διδασκαλίας, ανταποκρινόμενο και προσαρμοσμένο σε μαθητές που πρωτίστως διαθέτουν διαπολιτισμικές ικανότητες.

Κλείνοντας πρέπει να τονισθεί ότι η διαπολιτισμική εκπαιδευτική πολιτική αποκτά νόημα και σκοπό μόνο, εάν και εφόσον εφαρμοστεί στη σχολική πράξη, καθώς όπως αναφέρουν οι Παπαχρήστου και Πανταζοπούλου:

 "Αν το παιδί νιώθει πως στο σχολείο δε μιλάνε για τη ζωή του, αν δε βρίσκει αναφορές σε ότι κάνει, αν δε κατανοεί τι του ζητάνε και γιατί του ζητάνε αυτό, τότε ζει σε απόσταση σε σχέση με το περιεχόμενο και τις νόρμες του σχολείου, με κίνδυνο να μην έχει κίνητρα για μάθηση".

 

Ευχαριστούμε το πρόγραμμα ERASMUS+ για την ευκαιρία που μας δίνει!!

.lisavona2lisavona3




20190326 131130  Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus +, ?ExploretheWorld. InspireYourself? και του μαθήματος της Μουσικής, ο εκπαιδευτικός του σχολείου μας Επαμεινώνδας - Παναγιώτης Μπελενιώτης (εκπαιδευτικός κλάδου 79.01), πραγματοποίησε δράση με στόχο μια διαφορετική γνωριμία με τον πολιτισμό των χωρών που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.

   Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές χρησιμοποίησαν ηλεκτρονικό υπολογιστή και απλά υλικά όπως χάρτη, διπλόκαρφα και πλαστελίνη και με την καθοδήγηση του καθηγητή τους, ο οποίος του εξήγησε τη χρήση του λογισμικού Soundplant και τη συνδεσμολογία του υλισμικού Makey ? Makey, κατασκεύασαν διαδραστικό χάρτη. Διασκέδασαν «πατώντας» πάνω στην κάθε χώρα και ακούγοντας τον εθνικό ύμνο της. Έτσι, κατανόησαν ότι η «γλώσσα της μουσικής» μπορεί να αποτελέσει δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών και των πολιτισμών τους.

   Ευχαριστούμε τον κο Ε. Π. Μπελενιώτη, για τις πρωτοπόρες μεθόδους διδασκαλίας, με τις οποίες κεντρίζει το ενδιαφέρον των μαθητών μας και τους μεταδίδει γνώσεις, μέσω της χαρά της δημιουργίας.

20190326 135605

20190326 112423