11o Γυμνάσιο
Ηρακλείου Κρήτης

Είσοδος μελών

Τηλεκπαίδευση

webexmeetings

Επισκέπτες online...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 5 επισκέπτες και κανένα μέλος

Erasmus+




comics

Στο πλαίσιο του μαθήματος Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνάσιου, εκπονήθηκε μικρο-σενάριο διάρκειας τριών διδακτικών ωρών, που αφορούσε τη διδασκαλία:

  1. Θεματικής κειμένων σχετικών με την 6η ενότητα του σχολικού Εγχειριδίου, με θέμα         «Ενεργοί Πολίτες για την υπεράσπιση οικουμενικών αξιών»
  2. την επαναληπτική διδασκαλία δευτερευουσών προτάσεων
  3. την μετατροπή του ευθύ σε πλάγιο λόγο και αντιστρόφως. 

Η διδασκαλία πραγματοποιήθηκε στο τμήμα Γ2 (σύνολο μαθητών 18) και οι τρείς διδακτικές ώρες έλαβαν χώρα στο εργαστήριο πληροφορικής, υπό την εποπτεία της διδάσκουσας του μαθήματος Μ. Φιολιτάκη, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ 02.

Στόχοι της μικρο-διδασκαλίας ήταν:

  • Να ενημερωθούν και να προβληματιστούν για σύγχρονα οικολογικά πρόβλημα, που σχετίζονται με την έλλειψη του νερού και τη μόλυνση υδάτινων πόρων
  • Να αναζητήσουν τρόπους αντιμετώπισής τους, οι οποίοι καθιστούν τους πολίτες τους κόσμου «ενεργούς πολίτες»
  • Να ανακαλέσουν στη μνήμη τους τη λειτουργία και τη χρήση των δευτερευουσών ονοματικών προτάσεων μέσα σε συγκεκριμένα κειμενικά είδη
  • Να κατανοήσουν τη λειτουργία του ευθύ και του πλάγιου λόγου
  • Να παρακολουθούν βίντεο, να διαβάζουν κείμενα με κριτική οπτική και να κρατούν σημειώσεις.
  • Να χρησιμοποιούν ψηφιακά περιβάλλοντα για να δημιουργήσουν ψηφιακά κόμικς.
  • Να χρησιμοποιούν δείκτες περιγραφικής αξιολόγησης.

Για περισσότερα comics πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο

comics




 

 questy5

 Με αφορμή την αποκριάτικη γιορτή της Τσικνοπέμπτης, την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019, οι μαθητές του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+, ?ExploretheWorld. InspireYourself?, διοργάνωσαν ένα διαφορετικό Κυνήγι Θησαυρού.

  Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, με την καθοδήγηση των καθηγητριών τους, Ε. Γιασσάκη και Κλ. Χρηστάκη, δημιούργησαν γρίφους σε ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο (παραδοσιακές μαντινάδες) και έδωσαν την ευκαιρία στους συμμαθητές τους να γνωρίσουν καλύτερα το σχολείο τους μέσα από ένα παιχνίδι, το οποίο είχε ως στόχο να εξασκήσει την παρατηρητικότητά τους.

   Οι μαθητές του σχολείου που πήραν μέρος σε αυτό, αλλά και οι καθηγητές που κλήθηκαν να τους βοηθήσουν, συνεργάστηκαν αποτελεσματικά και απόλαυσαν αυτό το διαφορετικό «κυνήγι θησαυρού». Έτσι, η μέρα απέκτησε ένα ακόμη πιο ιδιαίτερο «χρώμα» και το σχολείο μας γέμισε χαρούμενα πρόσωπα, που προσπαθούσαν να διασκεδάσουν μαθαίνοντας και να μάθουν διασκεδάζοντας.

            Ευχαριστούμε την ομάδα του Erasmus +, για αυτή την όμορφη εμπειρία.

 

questy2

questy4




 

μουσ1Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus + ?ExploretheWorld. InspireYourself?, ο μουσικός Νικόλαος Γουνάκης, μετά από πρόσκληση της ομάδας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος, επισκέφτηκε το σχολείο μας, στις 15 Φεβρουαρίου 2019. Ο κος. Γουνάκης αφού μας έδωσε αρκετές πληροφορίες για πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής, στη συνέχεια παρουσίασε το κατεξοχήν παραδοσιακό όργανο του τόπου μας, την κρητική λύρα και επικεντρώθηκε στο να μας βοηθήσει να γνωρίσουμε την ιστορία της παραδοσιακής μουσικής της Κρήτης.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να θέσουν ποικίλα ερωτήματα για την παραδοσιακή μουσική αλλά και πιο συγκεκριμένα θέλησαν να μάθουν για τις απαιτήσεις και την προοπτική ενός αναγνωρισμένου, ακόμη και στις μέρες μας, παραδοσιακού επαγγέλματος.

Τέλος, ο κος Γουνάκης μας μάγεψε παίζοντας παραδοσιακούς σκοπούς με τη λύρα του και έδωσε την χαρά στους μαθητές μας να χορέψουν στους ήχους της.

Η Διεύθυνση του 11ου Γυμνασίου και η Συντονίστρια του Προγράμματος ευχαριστούν τον κο. Ν. Γουνάκη για την τόσο ευχάριστη και γόνιμη συζήτηση.

  moys2moys3