eTwinning Δραστηριότητες
Κατηγορία: /
Μεταβείτε στους παρακάτω συνδέσμους για να δείτε τα αποτελέσματα των σχεδίων:
1. Ενημερώσεις και επισκέψεις με θέμα την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο:
- Στις 25.09.2019, η κα Ψαρουδάκη Κατερίνα, υπεύθυνη επικοινωνίας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, πραγματοποίησε ενημέρωση με θέμα την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο στο αμφιθέατρο του σχολείου μας σε μαθητές και γονείς.
https://saferinternet4kids.gr/foto-ylik/nggallery/page/2
2. Εργασίες στο πλαίσιο του σχεδίου: "Mediterranean: a place of meeting and clash of cultures"
Past and present migrations
The sea, called the Mediterranean, and simply "our sea" for the ancient Greeks, for centuries unites people, cultures, memories and narratives. Although the aquatic element usually plays a divisive role, the enclosed sea, first called the Mediterranean in Latin, has historically been unifying for the people of Europe, Africa and Asia. In Greece, historically, migratory and refugee flows arrive mainly by sea, if not only by sea. From the displacements of ancient migrations to the present-day arrival of hunted refugees, the sea is a risk factor, but at the same times a route of transit, escape and salvation. Greece's cultural face with its maritime nature over the centuries, such as the sea, is constantly changing and adapting to new conditions integrating immigrants, refugees and sometimes even invaders.
https://www.flipsnack.com/akoko/past-and-present-migrations.html
The travel literature through the Mediterranean Sea
https://www.thinglink.com/scene/1295761106844778498
3. Εργασίες στο πλαίσιο του σχεδίου: "Women with conscience in science"
Twinspace: https://twinspace.etwinning.net/90484/home ID 196537
Looking for eTwinnio: https://scratch.mit.edu/projects/388976626/fullscreen/
Women scientists Magazine: https://madmagz.com/magazine/1740906 Marie Curie
Greek Student's magazine: https://www.flipsnack.com/kydinenglish/women-withconscience-in-science_etwinning.html
interview: https://www.storyjumper.com/book/read/83724655/5ec16e19d8ec3
Women scientist canva game: https://bit.ly/36f3x5F και https://bit.ly/36bUgva
Gamification cards: https://view.genial.ly/5ec7e6867607860d83c50bf1/presentationgenially-sin-titulo και https://bit.ly/36ixrGp
Periodic table of emotions: https://www.thinglink.com/scene/1284075199750209539
Ecogarden periodic table: https://www.thinglink.com/scene/1321752430077018115
Mindfulness: https://view.genial.ly/5eacc6f732376f0d7de40071/horizontalinfographic-lists-mindfulness
MARIE CURIE VIDEO CLIPS: https://youtu.be/sihm1v5Ppzk και
https://youtu.be/SVs9VvBvTTE
PROJECT PLANNING https://youtu.be/m6_r_9x0Kkw
Twitter hashtag : #eTwinnio19
IES Macarena Seville (Spain) website: https://www.iesmacarena.org/proyectos-yplanes/e-twinning
Web City Hall of Seville:
https://www.sevilla.org/actualidad/noticias/el-ies-macarena-recibe-el-sello-decalidad-nacional-y-europeo-por-mujeres-con-conciencia-y-ciencia-marie-curie-enbusca-del-elemento-e-twinnio-un-proyecto-apoyado-por-el-ayuntamiento-de-sevillapara-despertar-el-interes-por-la-ciencia-entre-el-alumnado
http://ecogreenmindfulness.blogspot.com/
Blog eTwinning CEIP Mare Nostrum, Ceuta, Spain
https://proyectosetwinningceuta.blogspot.com/search/label/looking%20for%20eTwin
nio
Web y web eTwinning del IES Vega de Atarfe:
https://blogsaverroes.juntadeandalucia.es/iesvegadeatarfe/
https://blogsaverroes.juntadeandalucia.es/iesvaetwinning/
Greece https://www.patris.gr/2019/12/13/giortines-eyches-se-mathites-ana-tonkosmo/ http://11gymirakl.ira.sch.gr/news/index.php?option=com_content&view=article&id=575:lookingfor-etwinnio&catid=12&Itemid=28&lang=el
DESCRIPTION: https://bit.ly/2JNwxdl
XMAS CARDS: https://www.youtube.com/watch?v=T_7bTYIuqhs
Δημοσιεύσεις στον Τύπο:
Επιστήμη, γυναίκες και Χριστούγεννα
https://www.patris.gr/2019/12/13/giortines-eyches-se-mathites-ana-ton-kosmo/attachment/34343/
https://www.patris.gr/2019/12/13/giortines-eyches-se-mathites-ana-ton-kosmo/attachment/34345/ https://www.patris.gr/2019/12/13/giortines-eyches-se-mathites-ana-ton-kosmo/
Ανέλαβε ευρωπαϊκό πρόγραμμα το 11ο Γυμνάσιο:
Τα συμμετέχοντα σχολεία σε όλα τα σχέδια ενθαρρύνονται ιδιαίτερα να χρησιμοποιούν τη διαδικτυακή πλατφόρμα e-Twinning, προκειμένου να συνεργάζονται για το σχέδιο πριν από την έναρξη, κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας των δραστηριοτήτων κινητικότητας.
https://www.patris.gr/2018/10/31/anelave-eyropaiko-programma-to-11o-gymnasio/
Δράσεις e-Twinning στο σχολείο μας:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1315457538831037&id=494705794239553
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1294051344304990&id=494705794239553
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1174887006221425&id=494705794239553
Κατηγορία: /
Πείραμα με θέμα την Πανδημία:
Η εκπαιδευτική δράση υλοποιήθηκε από το 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου σε συνεργασία με το 11ο Γυμνάσιο Ηρακλείου και τις εκπαιδευτικούς: Κυριακή Κυδωνιέως, Ειρήνη Αντωνάκη και Κατερίνα Βασιλάκη. Εμπλέξαμε γνωστικά αντικείμενα βιολογίας, χημείας και αγγλικής φιλολογίας και συνολικά 62 μαθητές κατά τη διάρκεια δύο διαφορετικών ημερών. Η ιδέα είναι ότι κάθε μαθητής εφοδιάζεται με ένα ποτήρι που έχει μέσα υγρό και πραγματοποιεί τρεις ανταλλαγές υγρών με συμμαθητές του. Κάποιοι όμως έχουν στο ποτήρι τους το μικρόβιο από την αρχή και καθώς ανταλλάσσουν υγρά με τους άλλους, τους το μεταδίδουν. Το μικρόβιο ήταν μαγειρική σόδα και το αντιδραστήριο ο δείκτης φαινολοφθαλεΐνη. Η ιδέα προέρχεται από το ΕΚΦΕ Ρεθύμνου και το ευχαριστούμε! Την πρώτη μέρα οι μαθητές που πήραν μέρος στο πείραμα ήταν 20 και οι αρχικά ¨μολυσμένοι¨ ήταν 2. Την δεύτερη μέρα πήραν μέρος 42 μαθητές και αρχικά είχαν το ¨μικρόβιο¨ 4. Δεν θα σας γράψω πόσοι μολύνθηκαν. Όποιος θέλει ας κάνει την πρόβλεψη του. Σημαντικό αποτέλεσμα όμως του πειράματος είναι ότι παρέμειναν καθαρές ¨γειτονιές¨ χωρίς μικρόβιο και δημιουργήθηκαν ¨γειτονιές με μικρόβιο. Επέκταση της δραστηριότητας αποτέλεσε συζήτηση σχετικά με την όξυνση των ωκεανών και πως προκύπτει, επηρεάζοντας τη βιοποικιλότητα των ωκεάνιων οικοσυστημάτων. Αναφορικά με το κομμάτι της αγγλικής Γλώσσας, οι μαθητές εξασκήθηκαν στην κατανόηση γραπτού λόγου, μελετώντας κείμενα σχετικά με α) την εξάπλωση των μικροβίων και β) την όξυνσή των ωκεανών και πως αυτή προκύπτει, επηρεάζοντας τη βιοποικιλότητα των ωκεάνιων οικοσυστημάτων. Στη συνέχεια απάντησαν σε ψηφιακά κουίζ που δημιουργήθηκαν μέσω της εφαρμογής QUIZIZZ.