11o Γυμνάσιο
Ηρακλείου Κρήτης

Είσοδος μελών

Τηλεκπαίδευση

webexmeetings

Επισκέπτες online...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 5 επισκέπτες και κανένα μέλος

Erasmus+




eco-schools rgb

 

  Η Διευθύντρια του σχολείου μας κα Κοκοτσάκη  Αντωνία, στη διάρκεια της Επιμορφωτικής ημερίδας που διοργάνωσαν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για την Αειφορία, κα Φιλιππάκη Α.  κλάδου ΠΕ88 και ο κος Βλοντάκης Γ. του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΠΕ Αρχανών-Ρούβα-Γουβών, για τους Διευθυντές/ντριες Σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκ/σης περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου, την Παρασκευή 30/11/2018, είχε την ευκαιρία να ενημερώσει εκτενώς για το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+KA2 "Little steps make a big difference. Together, we care for our home." που ξεκίνησε το Σεπτέμβριο 2018 και έχει διάρκεια δύο έτη.

Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα   που αφορούν το περιβάλλον μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε τα σχολεία να γίνουν κοινότητες αειφορικής συμβίωσης σε παιδαγωγικό αλλά και πρακτικό επίπεδο.

Η κα Κοκοτσάκη εστίασε κυρίως στην προσπάθεια ένταξης του σχολείου μας στο Δίκτυο Οικολογικών Σχολείων https://www.ecoschools.gr/

και τη βράβευσή του με την Πράσινη Σημαία. https://www.ecoschools.gr/ecoschools/steps

Οι Διευθυντές/ντριες έδειξαν ενδιαφέρον για το δίκτυο των οικολογικών σχολείων και επακολούθησε μακρά συζήτηση με ενδιαφέρουσες παρεμβάσεις από τους διοργανωτές της ημερίδας.

ANT KPE

Φωτογραφία: από αριστερά: Σφακιανάκη Μ. Υπεύθυνη ΚΠΕ Αρχανών-Ρούβα-Γουβών,   Λυμπεριάδου Φ. Αρχιτέκτονας Βιοκλιματικής Δόμησης, Φιλιππάκη Α.συντονίστρια εκπαιδευτικού Έργου για την Αειφορία ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης, Ξημέρης Μ από την ομάδα Minoeco, Κοκοτσάκη Α. Διευθύντρια 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου και Κυριαφίνη Δώρα Αρχιτέκτονας Βιοκλιματικής Δόμηση "ΕΥΖΕΙΝ".




ERASM


logo ismaili

 

Διάκριση της μαθήτριας Ισμαΐλι Εμμανουέλας του Γυμνάσιου μας, στα πλαίσια ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 με τίτλο ?ExploretheWorld. Inspireyourself.?

 

 

 

 

 

 

Με ενθουσιασμό υπερψηφίστηκε το λογότυπο που σχεδίασε η μαθήτρια του σχολείου μας Ισμαΐλι Εμμανουέλα από τους εταίρους του Προγράμματος Erasmus+ KA2. Στο διαγωνισμό, που πραγματοποιήθηκε κατά την 1η προπαρασκευαστική συνάντηση των μελών της σύμπραξης, συμμετείχαν έργα παιδιών από τις τέσσερις χώρες εταίρους του προγράμματος (Πολωνία, Ιταλία, Νορβηγία, Ελλάδα).

Ανάμεσα σ΄ αυτά ξεχώρισε η δημιουργία της μαθήτριάς μας.

Το λογότυπο αυτό θα συνοδεύει όλα τα έγγραφα που θα αναφέρονται στις δράσεις  και μετακινήσεις της ομάδας του προγράμματος.

 

Ένα μεγάλο μπράβο στην ταλαντούχα μαθήτρια μας και στην καθηγήτρια των Εικαστικών του σχολείου μας, κ. Χρηστάκη Κλειώ.

 

20181114 170758          

    ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΤΡΙΣ

 

 

    

emmanouela




xours1 KA1 MOBILITY

 

 

 

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ KA1 Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων, που αφορά στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με τίτλο «Εκπαίδευση για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς» και περιλαμβάνει επτά κινητικότητες σε ισάριθμα επιμορφωτικά σεμινάρια, η εκπαιδευτικός (κλάδου ΠΕ02) του Σχολείου μας, Χρυσή Χουρσάν συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ?DesigningInclusiveEducationalEnvironments?, που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη της Ισπανίας από 22/10 έως 26/10/2018.

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ως κύριο αντικείμενο έχει την διαφορετικότητα εντός σχολικής τάξης και σχολικής κοινότητας καθώς και την εκπαιδευτική ενίσχυση των μαθητών εκείνων που χαρακτηρίζονται ως μη προνομιούχοι, συμπεριλαμβανομένων αυτών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή διαφορετικού πολιτισμικού υπόβαθρου. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου δόθηκε έμφαση στην αναγνώριση της διαφορετικότητας και στην πολυδύναμη έννοια της συμπερίληψης και ως μέθοδοι παρουσιάστηκαν η προσαρμογή και η διαφοροποίηση μικρής ή μεγάλης κλίμακας των ΑΠΣ, ο σχεδιασμός διαφοροποιημένων μαθημάτων και δραστηριοτήτων, η συνεργατική μάθηση και η χρήση ΤΠΕ.

Η κα Χουρσάν αναφέρει:

«Κατά τη διάρκεια του πενθήμερου σεμιναρίου υπήρξε ιδιαίτερα πολύτιμη, εκτός από την παρουσίαση και την διερεύνηση κοινωνικά και μαθησιακά επίκαιρων εννοιών και μεθόδων, η ίδια η συνύπαρξη 11 εκπαιδευτικών από 7 ευρωπαϊκές χώρες και η ανταλλαγή ιδεών και εμπειριών που προέκυψε από αυτήν. Το ίδιο το σεμινάριο κινήθηκε στην κατεύθυνση της παρουσίασης νέων εννοιών και μεθόδων με παραδείγματα, ποικίλα εποπτικά μέσα καθώς και με ευρετική και συνεργατική μάθηση. Η όλη εμπειρία θα αξιοποιηθεί με τις κατάλληλες προσαρμογές στο περιβάλλον του σχολείου με στόχο μια εκπαίδευσή χωρίς αποκλεισμούς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το πρόγραμμα ERASMUS+ καθώς και όλους όσοι εργάστηκαν και συνεργάστηκαν για να πραγματοποιηθεί για την πολύτιμη και, πιστεύω, ωφέλιμη για το σχολείο μας και για εμένα προσωπικά εμπειρία.»

xours2

 

xours3