11o Γυμνάσιο
Ηρακλείου Κρήτης

Είσοδος μελών

Τηλεκπαίδευση

webexmeetings

Επισκέπτες online...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 7 επισκέπτες και κανένα μέλος

eTwinning




IMG 3119 1

Οι eTwinners από το έργο « WOMEN OF THE OCEAN. OCEANS OF LIFE.» δημιούργησαν ένα βιβλίο συνταγών με οικολογικά προϊόντα και προσκάλεσαν τα εταιρικά σχολεία του που συμμετέχουν στο έργο να προετοιμάσουν τη συνταγή που τους αρέσει. Οι μαθητές και μαθήτριες του 11ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, μεταξύ άλλων, προτείνουν μια αρχαία συνταγή για περιποίηση & φροντίδα του δέρματος! Η κηραλοιφή είναι μια κρέμα, κατασκευασμένη από δύο μόνο φυσικά συστατικά: κερί μέλισσας και ελαιόλαδο. Μπορούν να προστεθούν διάφορα έλαια για πιο εξειδικευμένη χρήση. Οι συνδυασμοί είναι άπειροι… Οι ιδιότητες της αλοιφής είναι καλλυντικές και θεραπευτικές.

Οι πρόγονοί μας χρησιμοποίησαν την αλοιφή και τις «μαγικές» ιδιότητές της, σε μια εποχή που απουσίαζαν ακριβές εμπορικές κρέμες. Και είχαν δίκιο!

IMG 3270 1

Δείτε το βιβλίο μας με τις φυτικές συνταγές στην Αγγλική γλώσσα και απολαύστε το μεγαλείο της φύσης και τις ευεργετικές της ιδιότητες της για τον άνθρωπο.




Πείραμα με θέμα την Πανδημία:

 

mikr3

Η εκπαιδευτική δράση υλοποιήθηκε από το 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου σε συνεργασία με το 11ο Γυμνάσιο Ηρακλείου και τις εκπαιδευτικούς: Κυριακή Κυδωνιέως, Ειρήνη Αντωνάκη και Κατερίνα Βασιλάκη. Εμπλέξαμε γνωστικά αντικείμενα βιολογίας, χημείας και αγγλικής φιλολογίας και συνολικά 62 μαθητές κατά τη διάρκεια δύο διαφορετικών ημερών. Η ιδέα είναι ότι κάθε μαθητής εφοδιάζεται με ένα ποτήρι που έχει μέσα υγρό και πραγματοποιεί τρεις ανταλλαγές υγρών με συμμαθητές του. Κάποιοι όμως έχουν στο ποτήρι τους το μικρόβιο από την αρχή και καθώς ανταλλάσσουν υγρά με τους άλλους, τους το μεταδίδουν. Το μικρόβιο ήταν μαγειρική σόδα και το αντιδραστήριο ο δείκτης φαινολοφθαλεΐνη. Η ιδέα προέρχεται από το ΕΚΦΕ Ρεθύμνου και το ευχαριστούμε! Την πρώτη μέρα οι μαθητές που πήραν μέρος στο πείραμα ήταν 20 και οι αρχικά ¨μολυσμένοι¨ ήταν 2. Την δεύτερη μέρα πήραν μέρος 42 μαθητές και αρχικά είχαν το ¨μικρόβιο¨ 4. Δεν θα σας γράψω πόσοι μολύνθηκαν. Όποιος θέλει ας κάνει την πρόβλεψη του. Σημαντικό αποτέλεσμα όμως του πειράματος είναι ότι παρέμειναν καθαρές ¨γειτονιές¨ χωρίς μικρόβιο και δημιουργήθηκαν ¨γειτονιές με μικρόβιο. Επέκταση της δραστηριότητας αποτέλεσε συζήτηση σχετικά με την όξυνση των ωκεανών και πως προκύπτει, επηρεάζοντας τη βιοποικιλότητα των ωκεάνιων οικοσυστημάτων. Αναφορικά με το κομμάτι της αγγλικής Γλώσσας, οι μαθητές εξασκήθηκαν στην κατανόηση γραπτού λόγου, μελετώντας κείμενα σχετικά με α) την εξάπλωση των μικροβίων και β) την όξυνσή των ωκεανών και πως αυτή προκύπτει, επηρεάζοντας τη βιοποικιλότητα των ωκεάνιων οικοσυστημάτων. Στη συνέχεια απάντησαν σε ψηφιακά κουίζ που δημιουργήθηκαν μέσω της εφαρμογής QUIZIZZ.

mikr1

mikr2

ttps://youtu.be/nQukRLuCmVw




 

Απονομή της Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας e-Twinningγια το έργο “WOMEN OF THE OCEAN: OCEANS OF LIFE.”.

Συγχαρητήρια στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου για την απονομή της Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας e-Twinningγια το έργο

“WOMEN OF THE OCEAN: OCEANS OF LIFE.”.

Το έργο αποτελεί μία ενδιαφέρουσα πρόταση αφύπνισης του ενδιαφέροντος των μαθητών για την επιστήμη και τον σεβασμό των ωκεανών, αποτείνοντας φόρο τιμής στις γυναίκες ωκεανογράφους και στέλνοντας μήνυμα υπεράσπισης της διατήρησης των θαλάσσιων οικοσυστημάτων μέσα από εκστρατείες περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.

Το έργο ενσωματώθηκε στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας Β’ Γυμνασίου με τη συμμετοχή και κάποιων μαθητών της Γ τάξης, ως μέρος του Αναλυτικού προγράμματος, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Κυδωνιέως Κυριακή, ενώ το εικαστικό μέρος του επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός κ. Χρηστάκη Κλειώ. Η διενέργεια των πειραμάτων πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το 2Ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου και την κ. Δερμιτζάκη Ειρήνη.

Μέσα από τη θεματολογία και τους στόχους που έθεσε η ομάδα εργασίας, ενισχύθηκε η ενεργός συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών σε εθνικές αλλά και διακρατικές ομάδες. Η χρήση εργαλείων ΤΠΕ από εκπαιδευτικούς και μαθητές είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία συνεργατικών προϊόντων όπως το ψηφιακό περιοδικό των ωκεανών, οι κάρτες infographics και gamification, ερωτήσεις για τα παιχνίδια scratch, η ιστορία του wondereTwinner, το βιβλίο συνταγών φυτοκαλλυντικών, η μουσική διαλογισμού Mindfulness, το ημερολόγιο ως almanac και ο πίνακας ημερολόγιο.

Η επικοινωνία και συνεργασία των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στο έργο, η εμπλοκή των γονέων σε κάποιες από τις δραστηριότητες καθώς και η ολοκληρωμένη αξιολόγηση και διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου ακόμη και στην περίοδο Covid-19, αποτέλεσαν μερικά από τα θετικά σημεία στην αξιολόγηση του έργου.

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο eTwinning γιατί προσφέρει πολλές ευκαιρίες για εφαρμογή καινοτομιών και δημιουργικής μάθησης στη διδακτική πράξη. Οι εκπαιδευτικοί αλλά κυρίως οι μαθητές που συμμετείχαν επωφελήθηκαν από τη συνεργασία με τα σχολεία των άλλων χωρών, βγήκαν από τα στενά όρια της τάξης και το μάθημα απόκτησε ευρωπαϊκή διάσταση!

ΑsmallerΒsmaller

 

NQ label smaller