11o Γυμνάσιο
Ηρακλείου Κρήτης

Είσοδος μελών

Τηλεκπαίδευση

webexmeetings

Επισκέπτες online...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 3 επισκέπτες και κανένα μέλος




logo talos-011

project logo

 

Το 11ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ  ΣΤΗΝ Πολωνία 17-20 Δεκεμβρίου 2018

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Erasmus+ ΚΑ2

 

Η πρώτη συνάντηση για το προσωπικό πραγματοποιήθηκε στην Πολωνία και πιο συγκεκριμένα στην πόλη Kielce, σε συνεργασία με το σχολείο SzkolaPodstawowaimJanaPawlaIIwJaworzni, προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να έρθουν σε επαφή και να προβούν σε αναδιοργάνωση του έργου με τίτλο ?Little steps make big difference.Together we care for our home.? Τρεις καθηγητές από κάθε συνεργαζόμενο σχολείο, Zaklandnaskola της Σλοβακίας,  Tefenni Meslekive Teknik Anadolu Lisesiτης Τουρκίας, Institut Mo li dela Vila της Ισπανίας, και  Scoala Gimnaziala Nr.3  Zimnicea της Ρουμανίας,συντονιστές και εκπαιδευτικοί που ασχολούνται με τη δράση   Eco ? Schools , έλαβαν μέρος σε αυτό. Ανάμεσά τους ήταν η Διευθύντρια του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου , κ. Κοκοτσάκη Αντωνία, ο κ. Πατσάκης Ιωάννης , καθηγητής Φυσικής και η συντονίστρια της δράσης κ. Κυριακή Κυδωνιέως. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε αμέσως μετά την επαφή και την εγγραφή στο Εθνικό Δίκτυο των Οικολογικών Σχολείων για κάθε ένα από τα εταιρικά σχολεία.

Οι Εθνικοί χειριστές του δικτύου GreenGlag, παρείχαν τις απαραίτητες πληροφορίες και όλες τις κατευθυντήριες γραμμές για την εφαρμογή για τον τρόπο διεξαγωγής των Επτά βημάτων προκειμένου να γίνουν τα σχολεία «Οικολογικά» και να κερδίσουν την πράσινη σημαία.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης όλες οι παράμετροι μελετήθηκαν προσεκτικά, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η ορθή εφαρμογή τους στο σχέδιο του έργου. Οι συντονιστές και οι καθηγητές είχαν προετοιμάσει τις παρουσιάσεις των σχολείων τους και συζητήθηκαν οι καλύτεροι τρόποι και συγκεκριμένα μέτρα για την επιτυχή εκτέλεση και αποτελεσματικότητα του έργου. Ήταν ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του έργου μας ο σχεδιασμός αυτός να γίνει από κοινού, λαμβάνοντας υπ? όψιν τα δεδομένα και τις ιδιαιτερότητες του κάθε σχολείου . Συμφωνήσαμε πώς να εφαρμόσουμε το θέμα και το πλαισιώσαμε με δραστηριότητες. Ήταν επίσης πολύτιμη για την περαιτέρω αποτελεσματική συνεργασία, η συνάντηση και η γνωριμία μεταξύ των συντονιστών, έτσι ώστε το άγχος και τυχόν εμπόδια να εξαφανιστούν. Η συζήτηση βοήθησε να καθορίσουμε το σχέδιο δράσης για την υλοποίηση του προγράμματος στην προσεχή διετία, τους τρόπους εφαρμογής καθώς επίσης και τις μεθόδους διάδοσης και αξιολόγησης . Επιπλέον, έγινε επιλογή των μεθόδων μέτρησης της προόδου όσον αφορά την επίτευξη των στόχων, όπως αυτές ορίζονται στο σχέδιο δράσης.

Εκτός από τα έργα που αναφέρονται παραπάνω, το σχολείο υποδοχής διοργάνωσε ένα θερμό καλωσόρισμα, πλαισιωμένο από τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή, καθώς και ένα παραδοσιακό γεύμα στο οποίο συμμετείχαν μέλη της τοπικής Αυτοδιοίκησης και Κυβερνητικά στελέχη. Το πρόγραμμα επίσης περιλάμβανε σεμινάριο από ειδικούς για το θέμα των Οικολογικών Σχολείων και της Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης γενικότερα, καθώς και εργαστήρια στο Περιφερειακό Κέντρο Επιστήμης και Τεχνολογίας του Kielce.

Οι καθηγητές-επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να θα παρακολουθήσουν το μάθημα 

pol1

και να εξοικειωθούν με το εκπαιδευτικό σύστημα και το πρόγραμμα σπουδών του σχολείου και να επισκεφτούν ένα οικολογικό νηπιαγωγείο στο οποίο οι μικροί μαθητές εκπαιδεύονται μέσα στη φύση (ΝatureBaseKindergarden)?!

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν και η επίσκεψη στο Γεωλογικό Πάρκο του Κιέλτσε, όπου όλοι οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν εργαστήρια και σεμινάρια σχετικά με τη μορφολογία του εδάφους, την πανίδα και τη χλωρίδα του τόπου.

Το πολιτιστικό πρόγραμμα περιελάμβανε επίσκεψη στην Κρακοβία που αποτελεί μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO, και ξενάγηση στην πόλη Kielce, στον Καθεδρικό ναό του Kielce, στο Επισκοπικό Παλάτι, στην Πινακοθήκη Κορόνα και στο Εθνικό Μουσείο Τέχνης Του 19ου αιώνα, στην Κρακοβία.

Η συνεργασία των σχολείων μέσα από τo πρόγραμμα Εrasmus+ αποτέλεσε μια εξαιρετική εμπειρία στο πλαίσιο ανταλλαγής καλών πρακτικών για την εκπαίδευση και θα έχει μακροχρόνια θετική επίδραση σε όλους τους εμπλεκόμενους.

pol3

pol2