Κατηγορία: /
Οι μαθητές και μαθήτριες μας παρά τις αντίξοες συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω Covid -19, με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Τεχνολογίας κας Βασιλάκη Αικατερίνης απέκτησαν βασικές τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες και δημιούργησαν πραγματικά αριστουργήματα.
Η τεχνολογία είναι ένα μάθημα που εμπλέκει τους/τις μαθητές/τριες σε ένα σύνολο δραστηριοτήτων με πολλά οφέλη. Το περιεχόμενο του προσαρμόζεται στις ανάγκες των μαθητών/τριών και περιλαμβάνει δραστηριότητες που τους/τις βοηθούν στην απόκτηση τεχνικών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Οι μαθητές/τριες αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες (φθίνουσα καθοδήγηση), συνεργάζονται με τους/τις συμμαθητές/τριες τους και επιλέγουν τον τρόπο που θα εκτελέσουν τις εργασίες τους.
Ειδικά για την Α’ Τάξη, με τη μέθοδο της «Ατομικής Εργασίας», δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές/τριες να έρθουν σε επαφή με τεχνολογικά θέματα μέσω μιας σειράς ενεργειών τους που σχετίζονται με:
- Θεωρητική μελέτη (αναζήτηση πληροφοριών από διάφορες πηγές)
- Δημιουργία γραπτής εργασίας
- Πραγματοποίηση κατασκευής
- Παρουσίαση της εργασίας στην τάξη
Στη Β’ Τάξη, εφαρμόζεται η μέθοδος της «Ομαδικής Εργασίας» με θέμα τη Βιομηχανία. Οι μαθητές/τριες αναζητούν πληροφορίες, προβληματίζονται, επιλέγουν, αποφασίζουν για τη δική τους Βιομηχανία (επωνυμία, λογότυπο, αφίσα, προϊόν) με πολλές ενέργειες, συντάσσουν γραπτή εργασία, κατασκευάζουν, ακολουθούν οδηγίες και συνεργάζονται μεταξύ τους.
Στη Γ’ Τάξη, εφαρμόζεται η μέθοδος «Έρευνα και Πειραματισμός» όπου οι μαθητές/τριες χωρίζονται σε ομάδες, επιλέγουν θέμα έρευνας ή πειράματος και δημιουργούν τη δική τους εργασία.
Μπράβο σε όλους και όλες!