11o Γυμνάσιο
Ηρακλείου Κρήτης

Είσοδος μελών

Τηλεκπαίδευση

webexmeetings

Επισκέπτες online...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 29 επισκέπτες και κανένα μέλος

Accreditation




Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιμόρφωση ακόμα δύο εκπαιδευτικών του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας.

Η δεύτερη μετακίνηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Διαπίστευσης Erasmus+ 2021-27 που υλοποιεί το 11o Γυμνάσιο Ηρακλείου με αριθμό σχεδίου 2023-1-EL01-KA121-SCH-000133039. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στη μετακίνηση, κατά το χρονικό διάστημα 31/03/2024 – 06/04/2024 και σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό Europass Teacher Academy, ήταν η Υποδιευθύντρια του σχολείου, Μαρία Αθανασάκη, καθηγήτρια Οικονομίας και η Εικαστικός Κλειώ Χρηστάκη. Οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν το σεμινάριο με τίτλο «Digital Tools for Collaboration, Communication, Creativity and Critical Thinking (4Cs)».

Σε σχετική ανακοίνωση του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου επισημαίνονται ακόμη τα εξής:
Στην επιμόρφωση μετείχαν, εκτός από τις καθηγήτριες του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου, καθηγητές σχολικών μονάδων από τη Γερμανία, τη Βουλγαρία και την Κροατία. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να ασκηθούν στην ενσωμάτωση των 4Cs (Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Συνεργασία, Κριτική Σκέψη) στις σχολικές δραστηριότητες, κυρίως μέσω της χρήσης κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης. Τα 4Cs μπορούν να διδαχθούν και να εφαρμοστούν σε οποιαδήποτε τάξη και σε συνδυασμό με τη διαθεσιμότητα τεχνολογικών συσκευών και πλατφορμών είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά στο σχεδιασμό δραστηριοτήτων με επίκεντρο τον μαθητή, οι οποίες μπορούν να διαμορφώνουν την ικανότητα των μαθητών να ζουν, να συναναστρέφονται με άλλους και να έχουν μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία στο μέλλον. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι καθηγήτριες είχαν αποκτήσει τη γνώση, την τεχνογνωσία και την αυτοπεποίθηση για να εισαγάγουν αυτές τις πολλά υποσχόμενες δεξιότητες στο πρόγραμμα σπουδών και στο σχολικό περιβάλλον.
Τέλος παράλληλα με την επιμόρφωση, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, μέσω ξεναγήσεων και εξωτερικών δραστηριοτήτων, που διοργάνωσε ο φορέας υλοποίησης της δράσης, να έρθουν σε επαφή με τον πολιτιστικό πλούτο και τις πολλαπλές όψεις της κουλτούρας της Πορτογαλίας.
Οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν τις καλές πρακτικές, με τις οποίες εξοικειώθηκαν κατά την διάρκεια του σεμιναρίου, στο Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου και σχεδίασαν δραστηριότητες για την ενσωμάτωση και αξιοποίηση των νέων γνώσεων μέσα στην τάξη.




Στο πλαίσιο της Διαπίστευσης Erasmus+ 2021-27 που υλοποιεί το 11o Γυμνάσιο Ηρακλείου (σχέδιο 2023-1-EL01-KA121-SCH-000133039), πραγματοποιήθηκε στο Ελσίνκι της Φινλανδίας η τρίτη κινητικότητα (COURSES AND TRAINING) στην οποία συμμετείχαν η υποδιευθύντρια του σχολείου, Αικατερίνη Σηφάκη, καθηγήτρια Πληροφορικής και η μαθηματικός Ελένη Τσαπάκη κατά το χρονικό διάστημα 07-13.4.2024. Οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν σεμινάριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού με τίτλο: «Social-Emotional Learning and Safety Skills in Finnish Education».

Στη σχετική ανακοίνωση του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

"Στην επιμόρφωση μετείχαν, εκτός από τις καθηγήτριες του 11ου Γυμνασίου Ηράκλειου, καθηγητές σχολικών μονάδων από Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Κροατία και Ουγγαρία.

Πρωταρχικός στόχος του σεμιναρίου ήταν η γνωριμία με το εκπαιδευτικό μοντέλο που στηρίζεται στην Κοινωνική και Συναισθηματική Μάθηση (Social and Emotional Learning - SEL) και στις δεξιότητες ασφάλειας, όπως είναι η πρόληψη του εκφοβισμού, της παρενόχλησης και της βίας κατά παιδιών και νέων, τόσο δια ζώσης όσο και σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Αυτές οι δεξιότητες είναι σημαντικές για τη δημιουργία ενός θετικού περιβάλλοντος μάθησης, την προώθηση της ασφάλειας και της ευεξίας των μαθητών και την αποτελεσματική διδασκαλία στον πραγματικό και τον ψηφιακό κόσμο. Δεδομένου ότι τα ψηφιακά μέσα έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής μας ζωής και οι έφηβοι χρησιμοποιούν διάφορα είδη συσκευών για να συνδεθούν στο Διαδίκτυο, είναι ευθύνη όλων των ενηλίκων, κηδεμόνων και εκπαιδευτικών να διασφαλίσουν εκπαιδευόμενοι, ότι κάθε παιδί θα μπορεί να πλοηγηθεί με ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο.

Τέλος παράλληλα με την επιμόρφωση, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, μέσω ξεναγήσεων και εξωτερικών δραστηριοτήτων που διοργάνωσε ο φορέας υλοποίησης της δράσης, να έρθουν σε επαφή με τον φιλανδικό τρόπο ζωής και να κατανοήσουν γιατί η Φιλανδία θωρείται η πιο ευτυχισμένη χώρα στον κόσμο.

Οι εκπαιδευτικοί που επιμορφώθηκαν θα μοιραστούν την ιδιαιτέρως ωφέλιμη γνώση την οποία απέκτησαν με τους μαθητές και τους συναδέλφους τους .




Στα πλαίσια της Διαπίστευσης Erasmus+ 2023-27 που υλοποιεί το σχολείο μας (σχέδιο 2023-1-EL01-KA121-SCH-000133039), πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας η πρώτη κινητικότητα (COURSES AND TRAINING), στην οποία συμμετείχε ο Διευθυντής του Σχολείου, Αλέξανδρος Καμπαναράκης, κατά το διάστημα 04-09.12.2023. Ηδραστηριότηταείχετίτλο: “Leadership and Management for School Principals”.

2023amsterdam1

 

Στη δράση μετείχαν, εκτός από τον διευθυντή του 11ου Γυμνασίου Ηράκλειου, διευθυντές σχολικών μονάδων από Γερμανία, Τσεχία και Κροατία. Στόχος της δράσης ήταν η γνωριμία με σημαντικές δεξιότητες ηγεσίας, όπως ο προγραμματισμός, η επικοινωνία, η επίλυση προβλημάτων, η διαχείριση συγκρούσεων, η παρατήρηση και η επεξεργασία του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος καθώς και η αξιοποίησή τους προς όφελος της σχολικής κοινότητας.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν γύρω από τις σύγχρονες τάσεις στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση και στις εφαρμογές αυτών στο εκάστοτε περιβάλλον. Παράλληλα, αντάλλαξαν σκέψεις και καλές πρακτικές σε σχέση με την Ενταξιακή και Συμπεριληπτική πολιτική που οφείλει να αναπτύσσει ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό Σχολείο.

2023amsterdam2

 

Τέλος παράλληλα με τη δράση οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, μέσω ξεναγήσεων που διοργάνωσε ο φορέας υλοποίησης της δράσης, να δουν τα πολύ σημαντικά μουσεία και τα υπόλοιπα αξιοθέατα του Άμστερνταμ και να πάρουν μια γεύση από την ιστορία, την κουλτούρα και τη γαστρονομία της πόλης.

2023amsterdam3