Κατηγορία: /
Ένα μικρό δείγμα από τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν από τη Θεατρική Ομάδα του Σχολείου μας, «το 11ο παίζει ? ΘΕΑΤΡΟ», το τρέχον σχολικό έτος 2018-2019, αλλά και μια γεύση από την θεατρική παράσταση, με τίτλο "Διδασκαλία Ηλιθίων", η οποία βασίζεται σε μια διασκευασμένη απόδοση του σεναρίου του Ν. Σάιμον με τίτλο "Oι ηλίθιοι", είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν όσοι παρευρέθηκαν στην Παρουσίαση των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Φυσικής Ιστορία, την Τετάρτη 22 Μαΐου 2019. Εκτός από το θεατρικό δρώμενο και την ψηφιακή παρουσίαση των δράσεων της Θ.ΟΜ., παρουσιάστηκε και poster με τα έργα των μαθητών-μελών της Ομάδας, τα οποία εκπονήθηκαν υπό την καθοδήγηση της κας Μ. Δασκαλάκη και σύμφωνα με την τεχνική δημιουργικής γραφής, "Black-Out Poetry". Εκ μέρους της Θ.ΟΜ. ευχαριστούμε όλους, όσοι παρευρέθηκαν στην παρουσίαση του Πολιτιστικού Προγράμματός μας και κυρίως την κα. Αγγελική Ζαχαράτου, για την ευκαιρία που μας έδωσε αλλά και για τη στήριξη και καθοδήγησή της σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Σας περιμένουμε στην τελευταία παράσταση, στις 23 Ιουνίου 2019.
Κατηγορία: /


Κατηγορία: /
Στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ KA1 Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων που αφορά στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με τίτλο «Εκπαίδευση για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς» και περιλαμβάνει επτά κινητικότητες σε ισάριθμα επιμορφωτικά σεμινάρια, η εκπαιδευτικός (κλάδου ΠΕ02) του Σχολείου μας, Μπενέτου Σπυριδούλα, συμμετείχε στο έκτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ?IntroductiontoInterculturalEducation ?, που πραγματοποιήθηκε στη Βαλένθια της Ισπανίας από 1/4 έως 5/4/2019.
Στόχος του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος ήταν η ενημέρωση των συμμετεχόντων σε θέματα που σχετίζονται με την πολιτισμική πολυμορφία του σύγχρονου σχολείου και η ανάπτυξη καλών πρακτικών για την επικοινωνία με μαθητές προερχόμενους από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα.
Χαρακτηριστικά η κα Μπενέτου Σπυριδούλα αναφέρει:
«Η όλη εμπειρία αποτιμάται ως εξαιρετική. Εννέα συμμετέχοντες προερχόμενοι από τρεις διαφορετικές χώρες είχαμε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις και να αλληλεπιδράσουμε. Αποφεύγοντας τη στείρα θεωρητική προσέγγιση, μέσα από παιχνίδια ρόλων και αξιοποιώντας την ανακαλυπτική μάθηση καταλήξαμε στη σημασία και την αξία της ενεργούς ακρόασης και στο ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η λεκτική αλλά και η μη λεκτική επικοινωνία με τους μαθητές μας.
Ερωτήματα όπως: πόσο ακούμε τους μαθητές μας μέσα στην τάξη; Αρκεί μόνο ο λόγος- ομιλία για να επικοινωνήσουμε ουσιαστικά με τους άλλους; Πόσο οι προκαταλήψεις μας κατευθύνουν τη στάση μας απέναντι στον διαφορετικό άλλο, αποτέλεσαν θέματα προβληματισμού κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Η όλη εμπειρία θεωρείται πολύτιμη όχι μόνο για την επικοινωνία του εκπαιδευτικού με τους μαθητές από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα αλλά και με όλους τους μαθητές του Σχολείου μας.
Τέλος, η επίσκεψή μας στο Κέντρο Υποδοχής Προσφύγων (C.A.R: CentreforSupporttoRefugee? MunicipalityofValencia) στην περιοχή της Mislataκαθώς και στο τοπικό σχολείο (ColegioSantaCruz) μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τις πρακτικές που ακολουθεί το Ισπανικό εκπαιδευτικό σύστημα για την προσαρμογή και τη συμπερίληψη των μεταναστών και προσφύγων μαθητών στο σχολείο.
Ευχαριστούμε το πρόγραμμα ERASMUS+ για την ευκαιρία που μας δίνει!!!
Περισσότερα Άρθρα...
- Βίντεο για την επέτειο των 25 χρόνων του Διεθνούς Δικτύου ΠΕ «Οικολογικά Σχολεία»
- Διασκευάζοντας τον Ερωτόκριτο του Β. Κορνάρου
- 5η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+KA1 "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ"
- Το 11ο Γυμνάσιο απέσπασε την 4η θέση στη Γενική Κατατάξη και το 1ο Βραβείο Ηλεκτρονικής Έκφρασης στην εκστρατεία EcoMobility