11o Γυμνάσιο
Ηρακλείου Κρήτης

Είσοδος μελών

Τηλεκπαίδευση

webexmeetings

Επισκέπτες online...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 6 επισκέπτες και κανένα μέλος




BERL 2

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+KA1 Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων που αφορά στην Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με τίτλο «Εκπαίδευση για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς», που περιλαμβάνει επτά κινητικότητες σε ισάριθμα επιμορφωτικά σεμινάρια, η Διευθύντρια του σχολείου μας Κοκοτσάκη Αντωνία, κλάδου ΠΕ05, συμμετείχε στο πέμπτο κατά σειρά επιμορφωτικό σεμινάριο του προγράμματος με θέμα ?Διαχείριση τάξης για εκπαιδευτικούς: νέες μεθοδολογίες, αποτελεσματικά κίνητρα, στρατηγικές συνεργασίας και αξιολόγησης? που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο της Γερμανίας από  25/3-30/3-2019. 

Στόχος του σεμιναρίου ήταν η εκμάθηση τρόπων διαχείρισης μιας αποτελεσματικής και ενημερωμένης (up to date) τάξης διδασκαλίας, που ενθαρρύνει τη συμμετοχή και την αφοσιωμένη μάθηση(engaged learnig) χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές και εργαλεία. 

 Μέσω διαδραστικών και ελκυστικών δραστηριοτήτων, μάθαμε πώς να ενισχύουμε τα κίνητρα μάθησης, να καθορίζουμε κανόνες στην τάξη, να δημιουργούμε σχέσεις, να δίνουμε σαφείς οδηγίες, να παρατηρούμε την τάξη και να ελέγχουμε την πρόοδο των μαθητών μας, να ενσωματώνουμε το ζευγάρι (pair) και την ομαδική εργασία (groupwork) στην διδασκαλία και να ενθαρρύνουμε τους μαθητές μας να αναλογιστούν τη δική τους συμπεριφορά στην τάξη. Επιπλέον, το μάθημα περιελάμβανε παρουσίαση  της Αναστρέψιμης τάξης (Flippedclassroom) και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή η σχετικά νέα μέθοδος στη διδασκαλία των διαφόρων διδακτικών αντικειμένων.  Τέλος, εξοικειωθήκαμε με την μέθοδο Μάθηση βάσει έργου και εργασίας (Project Work and Task Based Learning) και πήραμε ιδέες για την αποτελεσματική αξιολόγηση της μάθησης και της συμμετοχής των μαθητών στην τάξη. 

Χαρακτηριστικά η κα Κοκοτσάκη Αντωνία  αναφέρει: 

«14 συμμετέχοντες από 7 ευρωπαϊκές χώρες ανταλλάξαμε απόψεις για τα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών μας και καλές πρακτικές που ενθαρρύνουν τη συμμετοχή και την αφοσιωμένη μάθησηκαθώς και καλές πρακτικές  που αφορούν στην εκπαίδευση μαθητών που προέρχονται από άλλες χώρες, μεταναστών, ρομά, μαθητών διαφορετικής  πολιτισμικής και κοινωνικο-οικονομικής προέλευσης και δώσαμε υπόσχεση ότι θα συνεργαστούμε στο μέλλον. 

Τέλος, γνώρισα το Βερολίνο, μια πανέμορφη πόλη με πλούσια ιστορία και πολιτιστική ζωή.».

Ευχαριστούμε το πρόγραμμα ERASMUS+ για την ευκαιρία που μας δίνει!!

 

BERL 3

BERL 1