11o Γυμνάσιο
Ηρακλείου Κρήτης

Είσοδος μελών

Τηλεκπαίδευση

webexmeetings

Επισκέπτες online...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 20 επισκέπτες και κανένα μέλος

Erasmus+




ΑΘΑΝΑΣ2 

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA1 Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων που αφορά στην Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με τίτλο «Εκπαίδευση για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς», που περιλαμβάνει επτά κινητικότητες σε ισάριθμα επιμορφωτικά σεμινάρια, η Υποδιευθύντρια του σχολείου μας Αθανασάκη Μαρία, κλάδου ΠΕ80, συμμετείχε στο έβδομο κατά σειρά επιμορφωτικό σεμινάριο του προγράμματος με θέμα «Κηδεμόνες και Καθηγητές: Χτίζοντας Γέφυρες» που πραγματοποιήθηκε στη Σεβίλλη της Ισπανίας από 13/05/19 έως 17/05/2019.

Στόχος του σεμιναρίου ήταν η επίτευξη αλλαγών στους τρόπους προσέλκυσης μαθητών ? κηδεμόνων μέσω του εκσυγχρονισμού και του διεθνούς ανοίγματος του σχολείου με αποτέλεσμα την προσέγγιση ακόμα και των πιο απαιτητικών μαθητών και κηδεμόνων.

Μέσω βιωματικών δράσεων και ελκυστικών δραστηριοτήτων μπορεί κάποιος να καταφέρει να διαχειριστεί συναισθήματα και πιθανές συγκρούσεις μέσα στο σχολικό περιβάλλον εστιάζοντας στις λύσεις. Κατόπιν διάκρισης στους γονεϊκούς τύπους, που υπάρχει περίπτωση να συναντήσει κάποιος, είναι πιο εύκολη η μη βίαιη επικοινωνία (nonviolentcommunication) μεταξύ μας.

                        

Η κα. Αθανασάκη αναφέρει: «Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου υπήρξε ιδιαίτερα πολύτιμη η συνύπαρξη 5 εκπαιδευτικών από 4 ευρωπαϊκές χώρες και η ανταλλαγή ιδεών ? εκπαιδευτικών μεθόδων που προέκυψε από αυτήν. Οι βιωματικές δράσεις που πραγματοποιήθηκαν υπό την καθοδήγηση και συμμετοχή της εκπαιδεύτριας κα HelenaRenuncio, κατάφεραν να μας θυμίσουν «τη δύναμη» που έχουν τα συναισθήματα και πως «οι λέξεις ανοίγουν ένα παράθυρο στην πιθανότητα». Εκφράζοντας τα συναισθήματά μας και ακούγοντας προσεκτικά γονείς και μαθητές μπορούν να λυθούν πολλά προβλήματα. Το κλειδί για μια σωστή επικοινωνία είναι ο χρόνος που διαθέτει κάποιος και ο σεβασμός που δείχνει στον άλλο.

Τέλος, η ξενάγηση σε αθέατες πλευρές της Σεβίλλης από την κα. Helenaμας βοήθησε να πάρουμε πληροφορίες για την καθημερινότητα των κατοίκων της αλλά και για τον πολιτισμό τους. Η αξιοποίηση των γνώσεων και των εμπειριών που αποκομίσθηκαν από αυτό το σεμινάριο είναι σίγουρη τόσο στη ζωή μέσα στο σχολείο όσο και στην προσωπική μου ζωή».

Ευχαριστούμε το πρόγραμμα Erasmus+ για την ευκαιρία που μας δίνει!!!

   

ΑΘΑΝΑΣ3

 

ΑΘΑΝ5




tei 2

Την αξιοποίηση των αποβλήτων με την χρήση της κομποστοποίησης, καθώς και άλλους τρόπους αξιοποίησης των αποβλήτων παρουσίασαν σήμερα 07/05/2019 στο σχολείο μας ο Δρ. Ιωάννης Δαλιακόπουλος, η Ερευνήτρια Φένια Γάλλιου και η Δρ. Αγγελική Μαραγκάκη, συνεργάτες του Εργαστήριου Αξιοποίησης Φυσικών πόρων και Γεωργικής Μηχανικής του Τμήματος Τεχνολόγων Γεωπόνων του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης  με υπεύθυνο τον καθηγητή και Αντιπρύτανη  Θ. Μανιό. 
Με παρουσιάσεις συνολικής διάρκειας 45 λεπτών οι μαθητές και εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Little steps make a big differente. Together we care for our home.» είχαν τη δυνατότητα να πάρουν χρήσιμες πληροφορίες για τη διαχείριση των αποβλήτων και την κομποστοποίηση.
Τους ευχαριστούμε θερμά και υποσχόμαστε και επόμενη συνεργασία πολύ σύντομα!!!
tei 1tei 3



bal2 

Στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ KA1 Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων που αφορά στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με τίτλο «Εκπαίδευση για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς» και περιλαμβάνει επτά κινητικότητες σε ισάριθμα επιμορφωτικά σεμινάρια, η εκπαιδευτικός (κλάδου ΠΕ02) του Σχολείου μας, Μπενέτου Σπυριδούλα, συμμετείχε στο έκτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ?IntroductiontoInterculturalEducation ?, που πραγματοποιήθηκε στη Βαλένθια της Ισπανίας από 1/4 έως 5/4/2019.

Στόχος του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος ήταν η ενημέρωση των συμμετεχόντων σε θέματα που σχετίζονται με την πολιτισμική πολυμορφία του σύγχρονου σχολείου και η ανάπτυξη καλών πρακτικών για την επικοινωνία με μαθητές προερχόμενους από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα.

Χαρακτηριστικά η κα Μπενέτου Σπυριδούλα αναφέρει:

«Η όλη εμπειρία αποτιμάται ως εξαιρετική. Εννέα συμμετέχοντες προερχόμενοι από τρεις διαφορετικές χώρες είχαμε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις και να αλληλεπιδράσουμε. Αποφεύγοντας τη στείρα θεωρητική προσέγγιση, μέσα από παιχνίδια ρόλων και αξιοποιώντας την ανακαλυπτική μάθηση καταλήξαμε στη σημασία και την αξία της ενεργούς ακρόασης και στο ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η λεκτική αλλά και η μη λεκτική επικοινωνία με τους μαθητές μας.

Ερωτήματα όπως: πόσο ακούμε τους μαθητές μας μέσα στην τάξη; Αρκεί μόνο ο λόγος- ομιλία για να επικοινωνήσουμε ουσιαστικά με τους άλλους; Πόσο οι προκαταλήψεις μας κατευθύνουν τη στάση μας απέναντι στον διαφορετικό άλλο, αποτέλεσαν θέματα προβληματισμού κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Η όλη εμπειρία θεωρείται πολύτιμη όχι μόνο για την επικοινωνία του εκπαιδευτικού με τους μαθητές από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα αλλά και με όλους τους μαθητές του Σχολείου μας.

Τέλος, η επίσκεψή μας στο Κέντρο Υποδοχής Προσφύγων (C.A.R: CentreforSupporttoRefugee? MunicipalityofValencia) στην περιοχή της Mislataκαθώς και στο τοπικό σχολείο (ColegioSantaCruz) μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τις πρακτικές που ακολουθεί το Ισπανικό εκπαιδευτικό σύστημα για την προσαρμογή και τη συμπερίληψη των μεταναστών και προσφύγων μαθητών στο σχολείο.

Ευχαριστούμε το πρόγραμμα ERASMUS+ για την ευκαιρία που μας δίνει!!!

 

bal3

bal1