11o Γυμνάσιο
Ηρακλείου Κρήτης

Είσοδος μελών

Τηλεκπαίδευση

webexmeetings

Επισκέπτες online...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 24 επισκέπτες και κανένα μέλος




 

Με αφορμή το έργο  με τίτλο "women with conscience in science. Marie Curie looking for eTwinnio" οι μαθητές διεξήγαγαν επιστημονική έρευνα στο μάθημα της χημείας και της Βιολογίας και συνδύασαν τις γνώσεις τους, στο πλαίσιο της διαθεματικότητας, με παράλληλη χρήση της Αγγλικής Γλώσσας, ενώ επιπλέον ενδυνάμωσαν τη συναισθηματική ανάπτυξή τους και απόκτησαν ψηφιακούς γραμματισμούς.

Μέσα από την ψηφιακή μάθηση και την εφαρμογή των WEB 2.0 εργαλείων, όπως αυτά που εφαρμόστηκαν στο παρόν έργο , κύριος στόχος ήταν η ενίσχυση της μάθησης και όχι απλά η συνέχισή της με ψηφιακό τρόπο. Διερευνήσαμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να ενσωματώσουμε την τεχνολογία, ώστε οι μαθητές να συμμετέχουν ενεργά στις ιδέες και να συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους, προκειμένου να βελτιώσουν την εμπειρία της μάθησης, να αυξήσουν τα κίνητρά τους.

δείτε το περιοδικό

periodiko




Η μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου, Τσουδή Μαρίνα, μέλος της ομάδας Δημιουργικής Γραφής του σχολείου μας αποχαιρετά τους καθηγητές της με ένα ποίημα!!!

 

Απολαύστε το!!!

 

11ο Γυμνάσιο

 

Μια φορά κι έναν καιρό,

στο 11ο Γυμνάσιο ήταν θαρρώ,

όταν στην Γ? τάξη εγώ φοιτούσα

και την προαγωγή μου διακαώς επιθυμούσα.

 

Πριν όμως φύγω και σας αποχαιρετήσω,

από τα βάθη της καρδίας μου θα σας ευχαριστήσω.

Ξεκινώντας με του σχολείου την κεφαλή,

την κυρία Κοκοτσάκη, που διδάσκει την γαλλική.

 

Στο μάθημα τη κυρίας Αθανασάκη,

πρέπει να είσαι στρατιωτάκι.

Ψίθυρος απαγορεύεται να ακουστεί,

αλλιώς το σχολείο μπορεί να γκρεμιστεί.

 

Με τον κύριο Βαρδίκο, η ώρα γρήγορα κυλούσε

Αχ, και πίσω συνέχεια να γυρνούσε!

Δυο ώρες μόνο την ?βδομάδα,

το Γ2 θα? ναι η καλύτερη ομάδα!

 

Στην Γερμανία σαν θα πάω,

στο καλύτερο εστιατόριο θα φάω.

Χάρη στην κυρία Γιασσάκη,

την παραγγελία την έχω στο τσεπάκι.

 

Το τεστ εκείνο της Βιολογίας,

έπεσε θύμα «κολπορραγίας»

Από αργία σε αργία μεταφερόταν,

άδικα η κυρία Γκίζα τυραννιόταν!

 

Απ? όλους τους καθηγητές, τεχνολογικά πιο εξελιγμένη,

η κυρία Κυδωνιέως παραμένει.

Εφαρμόζει σύγχρονες μεθόδους,

αν δεν ήτανε κι αυτή, δεν θα κάναμε διαδικτυακές προόδους.

 

Την Ωραία Ελένη εξερευνούμε με την κυρία Μπενέτου,

και διαρκώς αναρωτιόμαστε : ποιες είναι οι σκέψεις του σκηνοθέτου;

Τόσο καιρό διάφορα γεγονότα παρακολουθούμε,

άραγε, αίσιο τέλος θα δούμε;

 

Η φετινή ιστορία μια έκπληξη αποδείχθηκε,

η αποστήθιση σε εύκολη εξελίχθηκε.

Χάρη στην κυρία Παπαδομανωλάκη,

η ιστορία μοιάζει παιχνιδάκι!

 

Στην Χημεία, τις ενώσεις του άνθρακα μελετάμε,

είναι πολλές εκατομμύρια, γι? αυτό ποτέ δεν σταματάμε.

Στην Φυσική, μάθαμε το ηλεκτρικό κύκλωμα, ευκολάκι.

Και όλα αυτά, χάρη στον κύριο Πατσάκη.

 

Του κυρίου Ρουσσάκη οι ιστορίες,

πάντα συνοδεύονταν από γαλαρίες.

Τα λόγια του συνεχώς θα θυμόμαστε

και από το κακό θα προφυλαγόμαστε.

 

Από το μάθημα της κυρίας Σηφάκη, θα μας μείνει αυτή η χελώνα,

η ταχύτητά της, χαρακτηριστική εικόνα!

Το ίδιο ισχύει και για τον κύριο Σισμανίδη.

Η εργασία μου στο μάθημά του περιλαμβάνει τον Λουμίδη.

 

Πιο ερωτευμένη με τα Μαθηματικά,

δεν έχω δει ξανά.

Κοσμήματα και ρούχα Μαθηματικών φορά,

ποια άλλη; Η κυρία Τσαπάκη φυσικά!

 

Στην αρχαία Ελληνική, θα γίνεις άριστος μαθητής,

αν σωστά εκπαιδευτείς.

Γι? αυτό η κυρία Φιλιππίδου πρέπει να σε αναλάβει.

Απ? το Γυμνάσιο θα φύγεις, μόνο αν πρόοδο καταλάβει.

 

Της ομάδας της θεατρικής,

εκείνη είναι επικεφαλής.

Για την κυρία Φιολιτάκη μιλάμε,

με την οποία τον δοκιμιακό λόγο μελετάμε.

 

Η κυρία Χρηστάκη, την δημιουργικότητα μας αφυπνίζει·

όλα εύκολα φαίνονται όταν εκείνη ζωγραφίζει.

Τα ταλέντα μας μας βοηθά να ξεδιπλώσουμε,

και τις σκέψεις μας σε ένα χαρτί ν? αποτυπώσουμε.

 

Εκτός από υπεύθυνη του τμήματος,

είναι οπαδός του ποιήματος.

Φέτος, Καβάφη και Κορνάρο κάναμε με την κυρία Χουρσάν,

την καλύτερη διδάσκουσα Λογοτεχνίας μακράν.

 

Τώρα που τον λόγο μου τελείωσα,

και τις γνώσεις που έπρεπε αφομοίωσα,

θα ήθελα όλους εσάς να ευχαριστήσω,

και την εμπειρία του Λυκείου να ζήσω.

 




Η ζωή μας άλλαξε ξαφνικά και η καθημερινότητά μας έγινε από τη μια στιγμή στην άλλη κάτι "ξένο" και παράλληλα "μακρινό". 11 Μαρτίου αφήσαμε το σχολείο, κλειστήκαμε σπίτια μας και προσπαθήσαμε να προστατεύσουμε τους εαυτούς μας και τους δικούς μας ανθρώπους. Όμως, δεν χάσαμε το χιούμορ μας και τη διάθεσή μας για δημιουργία.
Μείναμε σπίτι,
Μείναμε ασφαλείς
και με χιουμοριστική διάθεση δημιουργήσαμε τα δικά μας λιμερίκ.
Τα  "δημιουργικά λιμεράκια" μας είναι διαθέσιμα στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.flipsnack.com/mathanasaki/11.html

 
Και φυσικά πολύ σύντομα θα ακολουθήσει και ένα ακόμη...
Εξακολουθούμε να αισθανόμαστε, να δημιουργούμε και να εκφραζόμαστε παρά τις δύσκολες και ιδιόμορφες εποχές που βιώνουμε...
                           
                            Εκ μέρους της Ομάδας Δημιουργικής Γραφής του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου

                                                               Χρ. Χουρσάν-Μ. Φιολιτάκη

Safe Line Γραμμή Βοήθειας Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου