11o Γυμνάσιο
Ηρακλείου Κρήτης

Είσοδος μελών

Τηλεκπαίδευση

webexmeetings

Επισκέπτες online...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 25 επισκέπτες και κανένα μέλος

Προγράμματα




1η δραστηριότητα: Λιμερίκ

  1. Μπορείτε να μάθετε για τα χαρακτηριστικά των ποιημάτων limerik πατώντας ΕΔΩ.
  2. Μπορείτε να ψάξετε στο διαδίκτυο για να βρείτε και άλλα λίμερικ:
  • ανατρέξετε και στο Ανθολόγιο της Α΄ και Β΄ Δημοτικού http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-B106/672/4467,20089/και κάντε τις ασκήσεις 2 που θα βρείτε εκεί.
  • Μπορείτε να δείτε μια παρουσίαση για τα limerik πατώντας ΕΔΩ.
  • Μπορείτε να διαβάσετε "λιμεράκια" παιδιών δημοτικού πατώντας ΕΔΩ.

=> Τώρα είστε έτοιμοι να φτιάξετε τα δικά σας "limerik". Συμπληρώστε τη φόρμα που θα βρείτε ΕΔΩ.

 

                                                                    Καλή επιτυχία!

                                                        Μαρία Φιολιτάκη-Χρυσή Χουρσάv




ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΕΝΟΨΕΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ 

«ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» 

 image3

Στο πλαίσιο της πολύπλευρης και πολυετούς συνεργασίας μας με τοπικούς φορείς  και δομές στήριξης, θα θέλαμε για μια ακόμα φορά να ευχαριστήσουμε τους μαθητές του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου που στήριξαν  τα παιδιά και τις οικογένειες που βρίσκονται ή απειλούνται να βρεθούν σε κατάσταση Φτώχειας.
Η δράση πραγματοποιήθηκε κατόπιν σχετικής εγκυκλίου του Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο των δράσεων των Οικολογικών Σχολείων.
Οι μαθητές του σχολείου μας ανά τμήμα συγκέντρωσαν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης και τα τοποθέτησαν κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου μας, για να τα παραδώσουν στα παιδιά και οι οικογένειές τους που στηρίζονται εξατομικευμένα με όσα έχουν ανάγκη (τρόφιμα, σχολικά, είδη ένδυσης και υπόδησης, παιχνίδια, οικοσκευές, κ.λ.π.) .
Σε όλη αυτή την προσπάθεια τα Σχολείο μας διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο, πραγματοποιώντας συγκέντρωση τροφίμων και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης. Οι μαθητές μας ένιωσαν έντονα το αίσθημα της αλληλεγγύης και της ανιδιοτελούς προσφοράς καθώς είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν και τα ίδια πόσο σημαντικό ήταν αυτό που έκαναν. Γιατί αγάπη είναι να προσφέρεις και να είστε σίγουροι ότι ξαναγυρίζει πίσω σε αυτόν που την προσφέρει...!

image0 image1




Women with conscience and science: Marie Curie. Looking for eTwinnio

 

official logoΤο έργο αυτό διεξάγει επιστημονική έρευνα στο μάθημα της χημείας με παράλληλη χρήση της Αγγλικής Γλώσσας, καθώς και συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών προκειμένου να ανακαλύψουμε ένα  νέο στοιχείο του Περιοδικού Πίνακα , το "eTwinnio". Εξαιρετικές γυναίκες επιστήμονες θα βοηθήσουν να ανακαλύψουμε  τις μυστηριώδεις ιδιότητές του. Μέσα από ένα ταξίδι στο χρόνο, θα συναντήσουμε και θα πάρουμε  συνέντευξη από την οικογένεια της MarieCurie η οποία θα μοιραστεί μαζί μας  τις αξίες της προσπάθειας, της αφοσίωσης και της συγκέντρωσης για να κατευθύνει το έργο μας.  "Πειραματίζομαι  με την επιστήμη σημαίνει πειραματίζομαι με τη ζωή". Η εργασία μας θα αποδοθεί  στην Αγγλική Γλώσσα, μέσα από κείμενα, κόμικς, και  ψηφιακά περιοδικά. Επιπλέον, η ενασχόλησή μας με μια ποικιλία θεμάτων όπως η φυτοθεραπεία, και ο οικολογικός μας κήπος,  θα προωθήσουν το παιχνιδιάρικο μέρος της επιστήμης και τη σχέση μας με τη φύση και θα ενδυναμώσουν  τη συναισθηματική μας ανάπτυξη μέσα από ένα εργαλείο: την αυτοσυγκέντρωση!

Η ιδέα της υλοποίησης αυτού του έργου ήρθε όταν μια ομάδα γυναικών που έλαβαν το Εθνικό Βραβείο eTwinning 2018 και συναντήθηκαν στο ευρωπαϊκό συνέδριο στη Βαρσοβία, αναρωτήθηκαν?. γιατί στη Βαρσοβία; Ποιος ήταν ο λόγος για να είναι εκεί;

Περπατώντας  μέσα στην παλιά πόλη,  ξαφνικά, βρέθηκαν μπροστά στην πόρτα του Μουσείου MarieCurie. Και τότε, η ερώτηση είχε την απάντησή της.

Το κοινό σημείο όλων των  εκπαιδευτικών  ήταν η  ανάγκη να δουλέψουν πάνω σε σημαντικά θέματα με τους μαθητές, όπως το περιβάλλον , η ισότητα, το όραμα των γυναικών για ένα καλύτερο μέλλον, τα συναισθήματα μέσω της αυτοσυγκέντρωσης, και να δώσουν απάντηση στα προβλήματα που συναντά ο σύγχρονος εκπαιδευτικός μέσα στη σχολική  τάξη και κατ? επέκταση στην κοινωνία. Πώς επιτυγχάνεται η επεξεργασία όλων αυτών των θεμάτων σε ένα  έργο; Πώς μπορούμε να δουλέψουμε  πάνω σε ένα έργο βασισμένο σε γυναίκες επιστήμονες όπως η MarieCurie, η οποία αποτέλεσε  παράδειγμα θάρρους, προσπάθειας και αγάπης για την οικογένειά της και τους άλλους ; Πώς μπορούμε να ακολουθήσουμε στη ζωή μας τις αξίες  που μας μεταδίδουν τέτοιοι επιστήμονες με τη στάση ζωής  και την εμπειρία τους;

Ήδη στο αεροδρόμιο, και ενώ περιμέναμε την πτήση της επιστροφής  και ακολουθώντας το παράδειγμα της MarieCurie, που έφερε στον κόσμο της επιστήμης και πιο συγκεκριμένα στον Περιοδικό Πίνακα των Στοιχείων, δύο νέα στοιχεία «το πολώνιο και το ράδιο», αναρωτηθήκαμε  αν θα μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε κι εμείς ένα νέο στοιχείο? το eTwinnio .

Και κάπως έτσι ξεκίνησε η ιδέα αυτού του έργου.

Βρήκαμε στη Βαρσοβία τον τρόπο να συνδέσουμε και  να δουλέψουμε στην τάξη σημαντικά θέματα όπως το περιβάλλον, την ισότητα, το όραμα των  των γυναικών στην επιστήμη, τα συναισθήματα, την ευαισθησία.

Θέλετε να μάθετε ποια είναι η σχέση μεταξύ αυτών των θεμάτων;

 Ακολουθήστε το έργο μας στο eTwinning!

https://twinspace.etwinning.net/90484/home

Safe Line Γραμμή Βοήθειας Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου