11o Γυμνάσιο
Ηρακλείου Κρήτης

Είσοδος μελών

Τηλεκπαίδευση

webexmeetings

Επισκέπτες online...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 27 επισκέπτες και κανένα μέλος

Erasmus+




etwinnig βραβειο

 

Συγχαρητήρια στους μαθητές και στους καθηγητές του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου για την απονομή της  Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας Ε-twinning,στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+, για το έργο με τίτλο "Little steps make a big difference. Together, we care for our home." . Η παιδαγωγική ομάδα, η οποία κατά το σχολικό έτος 2018-2019 αποτελούταν από τους εκπαιδευτικούς Κοκοτσάκη Αντωνία, Πατσάκη Ιωάννη, Αθανασάκη Μαρία, Χρηστάκη Κλειώ, Φιλιππίδου Άννα, Σχοιναράκη Ευαγγελία, με την αμέριστη συμπαράσταση του Συλλόγου διδασκόντων, κατέβαλλε μια αξιόλογη προσπάθεια υλοποίησης ενός eTwinning έργου, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Αγγλικής Γλώσσας του σχολείου μας, κ. Κυδωνιέως Κυριακής. 

 Υπενθυμίζουμε ότι το eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης. Προσφέρει μία πλατφόρμα για τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και εν γένει το προσωπικό που εργάζεται σε σχολεία, σε μία από τις Ευρωπαϊκές χώρες που λαμβάνουν μέρος, για να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να διεξάγουν έργα, να μοιράζονται και, με λίγα λόγια, να αισθάνονται και να αποτελούν μέρος της πιο συναρπαστικής κοινότητας εκμάθησης της Ευρώπης.

Το eTwinning προάγει τη συνεργασία των σχολείων στην Ευρώπη μέσω της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) παρέχοντας υποστήριξη, εργαλεία και υπηρεσίες για σχολεία. Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του eTwinning είναι η συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών, σχολείων, γονέων και τοπικών αρχών. Στο eTwinning οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται και διοργανώνουν δραστηριότητες για τους μαθητές τους. Αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο, αλληλοεπιδρούν, ερευνούν, λαμβάνουν αποφάσεις, σέβονται ο ένας τον άλλον και αποκτούν δεξιότητες του 21ουαιώνα. Τα έργα στο eTwinning προϋποθέτουν τη συμμετοχή όλων των μελών της ομάδας.

 Όσον αφορά στο  βραβευμένο έργο του σχολείου μας, μαθητές από 6 χώρες του εξωτερικού βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής στο πλαίσιο των οικολογικών δραστηριοτήτων του σχεδίου. Εκπαιδευτικοί και μαθητές ενήργησαν προκειμένου να δώσουμε παράδειγμα καλής πρακτικής και δράσης και να δημιουργήσουμε ένα ενεργό εκπαιδευτικό περιβάλλον για τους νέους.




ecoschools
Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Οικολογικά Σχολεία, η Περιβαλλοντική Έρευνα (ΒΗΜΑ 3) είναι ένα εργαλείο που  βοηθά τους μαθητές να σκεφτούν τα πράγματα που βλέπουν καθημερινά στο σχολείο λίγο διαφορετικά. Η απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις θα  βοηθήσει τους μαθητές να οργανώσουν το σχέδιο δράσης τους  προκειμένου να βελτιώσουν το σχολείο  και να γίνει ένα Οικολογικό Σχολείο. Τα θέματά μας για τη φετινή χρονιά θα είναι ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ - ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Αν είσαι μαθητής στο σχολείο μας, πρέπει κι εσύ να συμμετέχεις στην έρευνα ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:



 

σημα

Το σχέδιο κινητικότητας Erasmus+KA1 με τίτλο «Εκπαίδευση για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς» παρουσιάστηκε με επιτυχία στο πλαίσιο του εορτασμού ΗΜΕΡΕΣ ERASMUS+2019που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019 στο χώρο του σχολείου παρουσία του Αντιδημάρχου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Νέας Γενιάς  κου Αγγελάκη Νικόλαου, του Αναπληρωτή Οργανωτικoύ Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Περιφέρειας Κρήτης κου Κανέλλου Ιωάννη, του Συντονιστή  Παιδαγωγικής Ευθύνης και Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Θεολόγων κου Στριλιγκά Γεώργιου, της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικών Επιστημών, κας Γκινούδη Αθηνάς, της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου Γερμανικών, κας Γιασσάκη Σοφίας, της υπεύθυνης των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων Περιφερειακής Εκπαίδευσης Κρήτης κας Βουράκη Αρετής, εκπαιδευτικών, του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 11ου Γυμνασίου και μαθητών.

Η Διευθύντρια και υπεύθυνη του προγράμματος Κοκοτσάκη Αντωνία καθώς και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Αθανασάκη Μαρία,ΠΕ80, Υποδιευθύντρια, Μπενέτου Σπυριδούλα, ΠΕ02, Τσαπάκη Ελένη, ΠΕ03, Φιολιτάκη Μαρία, ΠΕ02 και Χουρσάν Χρυσή, ΠΕ02 παρουσίασαν την υλοποίηση του σχεδίου δίνοντας έμφαση στα αποτελέσματα.

Σκοπός του σχεδίου ήταν να βάλει στο επίκεντρο του σχολικού ήθους τις αρχές του συμπεριληπτικού σχολείου, προάγοντας τις ίσες ευκαιρίες για όλους. Πιο συγκεκριμένα, οι βασικοί στόχοι που τέθηκαν ήταν:τελ2

  1.  η επιμόρφωση της Διεύθυνσης και των εκπαιδευτικών στις αρχές της συμπεριληπτικής κουλτούρας και πως αυτές μπορούν να αποτυπωθούν σε μια ξεκάθαρη πολιτική/στρατηγική στο χώρο του σχολείου μας.
  2.  η ανάπτυξη καλών πρακτικών/νέων μεθόδων και εργαλείων μάθησης για την εφαρμογή και την ενσωμάτωση των αρχών της συμπεριληπτικότητας στο πρόγραμμα σπουδών των μαθημάτων.
  3. η εισαγωγή καλών πρακτικών για την ομαλότερη κοινωνική ένταξη των μεταναστών, των Ρομά και νεοφερμένων προσφύγων.

Σε γενικές γραμμές, το χωρίς αποκλεισμούς σχολείο ή αλλιώς το συμπεριληπτικό σχολείο αναγνωρίζει τη φυσιολογική παρουσία της διαφορετικότητας σε όλους τους τομείς της ζωής του ανθρώπου και επιδιώκει να ευαισθητοποιήσει όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας ώστε να αναγνωρίσουν ότι είναι φυσιολογική η ανάπτυξη ενός πλήθους διαφορετικών τρόπων ζωής, εθίμων, παραδόσεων και οπτικών γωνιών, ότι οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές ικανότητες, ότι προέρχονται από διαφορετικό πολιτιστικό, κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο και ότι αυτή η ποικιλία της ανθρώπινης ζωής είναι πλούτος για όλους.Η συμπεριληπτική πρακτική πραγματώνεται σε ένα πλαίσιο γνήσιου ενδιαφέροντος για τον συνάνθρωπο και αυτό το ενδιαφέρον έχει αξία!

   Με το τέλος της επιμόρφωσης- σχεδίου  καθορίστηκε το πλαίσιο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης-κουλτούρας στη σχολική κοινότητα και επικαιροποιήθηκε η στρατηγική του 11ου Γυμνάσιου Ηρακλείου για ένα σχολειό χωρίς αποκλεισμούς η οποία ενσωματώθηκε στο πλαίσιο οργάνωσης της σχολικής ζωής του σχολείου μας.

 Παρουσιάστηκαν ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ που αφορούσαν:

- στην εφαρμογή της μεθόδου της δημιουργικής δραματοποίησης μεθόδου διδασκαλίας σε συγκεκριμένες διδακτικές ενότητες και εργαλείο ομαλής κοινωνικής ενσωμάτωσης στη σχολική τάξη.

- στη δημιουργία σχεδίων μαθήματος με τη χρήση εργαλείων ΤΠΕ.

- δράσεις ευαισθητοποίησης σε θέματα που σχετίζονται με τη διαπολιτισμικότητα στο σύγχρονο σχολείο ώστε να προληφθούν προβλήματα ξενοφοβίας και μίσους και να καλλιεργηθεί κλίμα αποδοχής και αλληλοσεβασμού στη σχολική κοινότητα.

- τη δημιουργία συμπαγών και παραγωγικών ομάδων στη σχολική κοινότητα.

- την ανάπτυξη νέων τρόπων επικοινωνίας και συνεργασίας σχολείου και γονέων.

- τρόπους διαχείρισης της διαφορετικότητας σε ότι αφορά τις εκπαιδευτικές ανάγκες ή πολιτισμικό, κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο των μαθητών.

Επιπλέον, είχαμε

- Ενίσχυση των γλωσσικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών.

- Βελτίωση των γνώσεων των εκπαιδευτικών για τα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων     ευρωπαϊκών χωρών και ευκαιρίες για μελλοντικές συνεργασίες.

- Ενίσχυση της ευρωπαϊκής ταυτότητας της σχολείου μας..

 Τέλος, το προσωπικό  είναι ενεργοποιημένο και με περισσότερα κίνητρα και το αίσθημα ικανοποίησης του από την εργασία έχει ενισχυθεί. 

Θεωρούμε ότι τα παραπάνω  θα λειτουργήσουν υπέρ της καλυτέρευσης της ζωής όλων των μαθητών μας αλλά κυρίως των μειονεκτούντων μαθητών μας και των οικογενειών τους και θα δώσει μακροπρόθεσμα σε όλους ευκαιρίες για ένα καλύτερο μέλλον.

Η υλοποίηση του σχεδίου και τα επιλεγμένα σεμινάρια περιγράφονται αναλυτικά στο blog του σχεδίου μας

https://erasmuska1education4inclusion.blogspot.com/

τελ1

 

 

το παρακάτω link, το σχέδιο μας μέσα από εικόνες:

video